Mango yeni oluşturulan logosu ile imgesinde yeniliğe gitti

Ana Sayfa / HABER / Mango yeni oluşturulan logosu ile imgesinde yeniliğe gitti
İspanyol hazır giyim devi Mango, yeni oluşturulan logosu ile imgesinde yeniliğe gitti. Bu değişim, firmanın son dönemde hem koleksiyon hem de yeni satış noktaları üzerinden, daha yetişkin bir kadına yönelme amacına paralel olarak imge ve iletişim temelinde yürüttüğü değişiklikler çerçevesinde gerçekleştiriliyor.

Firma 1984 yılında kurulmasından bu yana, ihtiyaçlarına ve trendlere göre pek çok kez logosunda değişikliklere gitmiş olup; bu kez ise, markanın DNA'sını her durumda muhafaza ederek net ve basit bir karaktere sahip logoda tercih kılınmıştır. Bu yeni logo; kendine ait tarz, ferahlık ve kadınsılık gibi markanın değerlerini temsil etmekte olup, mevcut Mango kadınının tarzına uygun, ona özeldir.

Zaman içinde daha kalıcı olması ve modanın değişikliklerinden etkilenmemesi için Mango, logosunun harflerinde görüldüğü üzere bir makinenin parçalarını temel alan ve örneğin 'O' harfindeki gibi bir vidanın ucunu temsil eden daha göz alıcı görünümden uzaklaşarak, basit, ılımlı ve eksiksiz bir yazı stilini referans olarak aldı. Markanın Paris'teki defilesi esnasında kullandığı bu yeni grafik imge, markanın tüm materyallerine aşamalı olarak adapte edilecek.

Etiketler

Yorumlar

Yorum Yaz / Bize Ulaş

Facebook Yorumlar